Türkiye İş Bankası, Euromoney yarışmasında bu yıl 4 ödül kazanarak büyük bir başarı elde etti. Banka, Türkiye'nin en iyi özel bankacılık, yüksek varlık sahibi bireyler için en iyi banka, farklılaştırılmış portföy yönetimi alanında en iyi banka ve özel bankacılık dijital çözümlerinde en iyi banka seçildi. Bu ödüller, bankanın global finans sektöründeki başarısını bir kez daha kanıtlamış oldu.
İş Bankası, Özel Bankacılık Alanında 4 Ödül Kazandı
Dünyanın önde gelen finans yayınlarından Euromoney tarafından düzenlenen Özel Bankacılık Ödülleri, Londra'da sahiplerini buldu. 20 yılı aşkın süredir uluslararası finans sektörü tarafından merakla takip edilen yarışmada İş Bankası bu yıl 4 ödül birden aldı. İş Bankası “Türkiye’nin Özel Bankacılık Alanında En İyi Bankası” ödülünün yanı sıra “Türkiye’nin Yüksek Varlık Sahibi Bireyler için En İyi Bankası”, “Türkiye’nin Farklılaştırılmış Portföy Yönetiminde En İyi Bankası” ve “Türkiye’nin Özel Bankacılık Dijital Çözümlerinde En İyi Bankası” seçildi.
İş Bankası'nın Hedefi EMEA Bölgesinde Lider Olmak
Londra’da düzenlenen ödül töreninde bir araya geldiğimiz İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Suat Sözen, “3 yıl içerisinde özel bankacılık alanında EMEA bölgesinin en iyisi olmayı hedefliyoruz” diye konuştu. 15 yılda gelen müşterinin yarısı 3 yılda geldi İş Bankası’nın özel bankacılık hizmetleri hakkında bilgi veren Sözen, 10 milyon lira tasarrufa sahip müşterilere hizmet verdiklerini söyledi. Özel bankacılık birimini 2007 yılında kurduklarını ve son dönemde hızlı büyüme gösterdiklerini belirten Sözen, “Son 3 yıldaki müşteri sayısı geçmiş 15 yıl boyunca elde edilen müşteri sayısının yarısı kadar oldu” dedi.
Özel Bankacılık Müşterilerine Kişiselleştirilmiş Hizmetler
Sözen, özel bankacılık müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru anlamak ve bu ihtiyaçları kişiselleştirilmiş varlık yönetim hizmeti ve finansal çözümlerle karşılamak üzerine kurulu bir yaklaşım benimsediklerini belirtti.
İş Bankası'nın Özel Şube Modeli
Türkiye genelindeki 13 özel bankacılık ihtisas şubesine ek olarak 20 ticari ihtisas şubesinde co-private özel bir şube modeli oluşturduklarını söyleyen Sözen, “Ticari şubelerin içinde özel bankacılık alanlarının bulunduğu bu yapı, iş insanlarının bireysel varlıklarıyla ticari varlıklarının yönetiminin tek çatı altında kolaylıkla yürütmesine olanak tanıyor” açıklamasını yaptı.
İş Bankası'nın Müşteri Deneyimi Odaklı Yaklaşımı
Ödül almalarını sağlayan en önemli kriterin müşteri deneyimi olduğuna dikkat çeken Sözen, yapay zeka ve yetkin ekip desteğinin önemli rol oynadığını dile getirerek şunları söyledi: "Birebir ve yanında dijital bankacılığı entegre eden bir yaklaşımla müşterilerimizin ihtiyaçlarına en doğru ürün ve hizmet önerileri sunuyoruz. Özel bankacılık müşterilerimize, mobil uygulamamız İşCep'in içinde geliştirdiğimiz ara yüzlerle de farklı bir deneyim sağlıyoruz."
Aile Fonu ve Filantropi Danışmanlığı
Aile bankacılığı kapsamında, varlıkların yönetilmesine ve fırsatların daha etkin değerlendirilmesine olanak veren “Aile Fonu” hizmetini sunan İş Bankası, ayrıca filantropi danışmanlığı ile müşterilerine sürdürülebilir bir gelecek için destek sağlıyor.
Privia Concierge Hattı ile Kişiselleştirilmiş Hizmetler
Özel bankacılık müşterileri için hayata geçirilen Privia Concierge Hattı ile İş Bankası, geniş bir hizmet ağı sunuyor. Prestijli etkinliklerden seyahat planlamalarına kadar birçok alanda kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşterilerine özel bir deneyim sağlıyor.