Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Mehmet Bülent Deniz, 2024'ün tüketiciler için birçok sorunun yanı sıra çözümlerle de şekillenen bir yıl olduğunu belirtti. e-Ticaret, yüksek fiyat artışları, taklit ürünler ve restoranlardaki servis ücretleri, yıl boyunca en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı. Ayrıca, operatörlerin zamlı tarifeleri ve istenmeyen SMS sorunları da tüketicilerde rahatsızlık yarattı. TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, fırsatçılığın ve etiket manipülasyonlarının fiyatları artırarak tüketicilerin alım gücünü zorladığını vurguladı
Kamuda 30.000 TL Seyyanen Zam: Hangi Meslekler Maaş Artışı Alacak?
#Ekonomi / 02 Aralık 2025
Borsa İstanbul’dan Engin Cebeci’ye 15,7 Milyon TL Ceza
#Ekonomi / 04 Aralık 2025
Çiğdem Meto Kimdir? BIST Soruşturmasında Kritik İsimler! Uşak Seramik Operasyonu
#Ekonomi / 28 Kasım 2025
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
