Japonya'nın önde gelen bankalarından MUFG, eski bir çalışanın, Tokyo'daki bazı şubelerdeki müşteri kasalarından 6,5 milyon doları aşkın parayı çaldığı iddialarına ilişkin özür diledi. Bankanın CEO'su Junichi Hanzawa, bu olayın güven temelli bankacılık sektörünü sarstığını belirterek, müşterilerden özür diledi. Olay, 31 Ekim’de bir müşteri şikayetiyle ortaya çıktı ve suçunu kabul eden çalışan, 14 Kasım’da işten çıkarıldı. Banka, bundan sonra kasaların yedek anahtarlarının şubeler yerine genel merkezde saklanacağını ve konuyla ilgili araştırmaların sürdüğünü açıkladı.
ROYAL HİSSESİ: Varlıklar Satıldı, Şirket Boş Kaldı – Çözüm Arayışı Devam Ediyor
#Piyasa / 17 Aralık 2024
Marka Yatırım Holding’in Tartışmalı Geçmişi: Halka Arzdan Suç Duyurusuna ve Sosyal Medya Krizine
#Şirket Haberleri / 22 Aralık 2024
ASGARİ ÜCRET BELLİ OLDU! İşte 2025 Asgari Ücreti...
#Ekonomi / 24 Aralık 2024
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *