Son dönemde getiride rekor kıran Bireysel Emeklilik Sistemi’ne (BES) yönelik kampanyalar sürüyor. Bu kampanyalardan biri de Garanti Bankası’nın, çocukları için BES başlatanlara yönelik düzenlediği kampanya.
Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Aylin Eşkinat, “Sadece bu yıl 2 bine yakın müşterisine toplamda 3 milyon TL değerinde hediye dağıtan Şirket, 31 Aralık’a kadar Çocuklara BES başlatan 50 müşterisine toplamda 5 milyon TL ödül verecek” dedi. Emeklilik Gözetim Merkezi (EGM) verilerine göre, 13 Aralık itibarıyla dijital kanallardan yapılan yaklaşık 610 bin satışın 281 bini Garanti BBVA Emeklilik tarafından gerçekleşti. Böylece yüzde %46,1 pazar payıyla bu alanda ilk sırada yer aldı.
Eşkinat, “Dijital platformların bu büyüme için katkısı öne çıkarken şirketler de bu platformları daha cazip hale getirmek için çeşitli kampanyalar düzenliyor. Dijitalleşmenin getirdiği dinamik ve yenilikçi çözümleriyle müşterilerine en iyi deneyimi sunmayı hedefleyen Garanti BBVA Emeklilik, dijital kanallardan elde edilen müşteri sayısında liderliğini koruyor. Sektörde dijitalden başlatılan her 2 sözleşmeden 1’i için Garanti BBVA Emeklilik tercih ediliyor” dedi.