Satışla ilgili şirketten yapılan açıklamaya göre, Yemek.com'un tüm haklarının Mediazone'a devredilmesine dair anlaşma imzalandı. Bu satışla birlikte Yemek.com, medya dünyasındaki yolculuğuna yeni bir çatı altında devam edecek. Yemeksepeti bünyesinde kurulan Yemek.com, kullanıcılarına 30 binden fazla yemek tarifi ve içerik sunarak her gün milyonlarca kişiye erişmekte.
Yurt içi ve yurt dışında birçok ödül kazanan Yemek.com, artık Mediazone çatısı altında yayın hayatını sürdürecek. Mediazone bünyesinde Mynet, Maçkolik, Onedio, TV Ekstra ve Webtekno gibi medya, spor ve eğlence gibi büyük kuruluşları barındırırken, Yemek.com'un katılmasıyla birlikte platformun daha da büyümesi ve yeni kitlelere ulaşması hedefleniyor. Yemek.com, web sitesi, mobil uygulaması ve sosyal medya hesapları aracılığıyla öğretici ve ilham verici yemek içerikleriyle milyonlarca kişi tarafından tıklanıyor.
Instagram'da 4,3 milyon, YouTube'da 2 milyon, Facebook'ta 2,9 milyon ve Tiktok'ta 570 bin takipçiye sahip olan Yemek.com, sosyal medya gücüyle de dikkati çekiyor.