Netflix'in eş CEO'su Ted Sarandos, şirketin Meksika'ya önümüzdeki 4 yıl içinde 1 milyar dolarlık bir yatırım yapmayı planladığını açıkladı. Bu yatırım, Netflix'in Meksika pazarındaki varlığını güçlendirmeyi ve bölgedeki içerik üretimini artırmayı amaçlıyor. Sarandos'un bu açıklaması, şirketin Latin Amerika'daki büyüme stratejisine önemli bir katkı sağlayacak gibi görünüyor.
Netflix CEO'su Ted Sarandos, Meksika Devlet Başkanı Claudia Sheinbaum'un Mexico City'de düzenlediği basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu.
Sarandos, buradaki konuşmasında Meksika'nın şirket için ayrı bir stratejik öneme sahip olduğunu vurgulayarak, Netflix yapımlarının ülke ekonomisine olan katkısına dikkat çekti.
Sheinbaum'un "büyüme ve fırsatlarla dolu, canlı ve müreffeh bir Meksika vizyonunu" paylaştıklarını belirten Sarandos, bu vizyonun bir parçası olmak istediklerini söyledi.
Sarandos, önümüzdeki 4 yıl içinde Meksika'da dizi ve film yapımı için 1 milyar dolarlık bir yatırım yapacaklarını duyurduğunu açıkladı. "Netflix olarak bu yatırımla sektörün büyümesine katkı sağlayacak ve ülke genelinde yeni istihdam ve fırsatlar yaratacağız." dedi.