Starbucks, müşterilerini çekmek ve onlara daha iyi bir deneyim sunmak amacıyla mağazalarına oturma yerleri ve elektrik prizleri eklemeye başlıyor. Bu yenilik sayesinde müşteriler, kahvelerini içerken rahat bir şekilde dinlenebilecek ve elektronik cihazlarını şarj edebilecekler. Starbucks'ın bu adımı, müşteri memnuniyetini artırmayı ve mağaza deneyimini geliştirmeyi hedefliyor.
Starbucks, müşterilerinin telefonlarını ve dizüstü bilgisayarlarını şarj edebilecekleri konforlu bir ortam sunmanın daha fazla latte siparişi vermelerine yol açacağını iddia ediyor. Şirketin İcra Kurulu Başkanı Brian Niccol, hissedarlar toplantısında yaptığı konuşmada, genişletilmiş oturma seçenekleri, elektrik prizleri ve bol miktarda yiyecek sunumuyla rahat ve sıcak kahvehaneler hayal etmelerini istedi.
Starbucks, satışlardaki düşüşü durdurmak için ABD'de yeni mağaza tasarımlarını test ediyor. Yeni planın önemli bir parçası, mağaza içi ve mobil siparişleri daha net bir şekilde ayırmak amacıyla teslim alma raflarını da içermesi.
Kahve zinciri, ayrıca yeniden tasarlanmış bir espresso barı üzerinde de çalışıyor. Eylül ayından bu yana görevde olan Niccol, mağazaları daha çekici hale getirmek istiyor ve paket servise öncelik verme stratejisinin aksine, daha fazla oturma alanı sunmayı hedefliyor.
Niccol, stratejik olarak bazı hatalar yapmış olabileceklerini düşündüğünü belirterek, "Bu hataları telafi etmek için geri adım atmamız gerektiğine inanıyorum." açıklamasında bulundu.